بازی آنلاین

اشتراک خبرنامه

بازدیدکنندگان

امروز 24

دیروز 60

هفته 263

ماه 852

کل بازدید 201250

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

    کادر آموزشی - اداری دبستان گیو

 

ردیف نام و نام خانوادگی سمت
1 لیلا امجدی  مدیر 
2  کتایون کوتی معاون  
3 نسرین طاهری معان پرورشی
4 روشن گشتاسبی مربی پرورشی(آموزگار دینی)
5 خانم فروحی دبیر اول 
6 زهرا ابراهیمی دبیر دوم 
7 مهشید عموزاده دبیر سوم 
8 لیلا اشرافی زاده دبیر چهارم
9 مزگان نمیرانیان  دبیر پنجم
10 هایده اسدی بروجنی  دبیر ششم
11 نرگس مقصودی خدمتگزار
12 مهدی نیکو خدمتگزار

افتتاحیه مسابقات ورزشی درون مدرسه ای منطقه 6 تهران در دبیرستان انوشیروان با حضور هر سه مدرسه گیو گشتاسب و انوشیروان شنبه 25 آبان ماه با برنامه های گوناگون برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه نقد و بررسی کتاب (من پیش از تو)  در تاریخ سه شنبه 27 بهمن ماه از ساعت 14 تا 16 برگزار خواهد شد.مکان این جلسه بعدا اعلام خواهد شد.

اولیای دانش آموزان نیز میتوانند برای شرکت در این جلسه به مدرسه مراجعه کرده و کتاب را تهیه کنند.

اولین جلسه انجمن اولیا  و مربیان  دبستان دخترانه گیو در سال تحصیلی 1395- 1394 با حضور مدیریت دبستان، معاونین و نماینده آموزگاران و اعضای منتخب انجمن اولیا مربیان راس ساعت 8 صبح مورخ 12/7/1394 برگزار گردید . در این جلسه اعضای منتخب با معرفی خود و سوابق اجرایی و همچنین تجارب عملیاتی در انجمن های اولیا و مربیان ابراز امیدواری کردند تا بتوانند با تعامل سازنده با ارکان آموزشی دبستان در راستای سیاستهای تبیین شده زمینه رشد تعالی  این مرکز آموزشی را بیش از پیش فراهم نمایند . وفق رای گیری انجام شده جناب آقای کامبیز میزانیان به عنوان ریاست انجمن اولیا و مربیان ، جناب آقای بهمن تیمساری  به عنوان نایب رییس انجمن و آقای کامبیز فروزان به عنوان منشی انجمن انتخاب گردیدند.

جهت اطلاع از اهم موضوع های مصوب جلسات مهرماه 1394 انجمن اولیا و مربیان دبستان گیو به بخش "صورت جلسات انجمن اولیا و مربیان" سایت مراجعه نمایید.

Please publish modules in offcanvas position.